Men men..åååå

Tog ett tag att få upp lite bilder eftersom bloggen inte funkade när jag väl var klar. Men såhär gick processen till. =)
Kletade huvudet fullt med hårfärg och satt förväntasfull i 45 minuter.

Men så var tiden slut och det hade inte hänt allt för mycket. Mest bara lite i botten som jag såg nån skillnad, i början kunde jag i alla fall hoppas på att det var för att håret var blött.

Men nu när det väl har torkat så ser jag ingen större skillnad. En på träningen såg att jag hade blivit lite ljusare i håret, medans en annan vi mötte trodde att jag hade solat och fått en brunare hudton istället. Så särskillt tydligt är det ju inte, får se om jag väljer att göra nått mer och om det då blir ett nytt försök på ljust eller om det blir mörkt ändå =P



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0