Mörk, cool och sexig

Zacke gillade tydligen det jag sa om att jag måste sminka mig oftare om jag blir mörkhårig för han tyckte det var en väldigt bra idé och tyckte att vi genast skulle köpa hårfärgen. =)
Å när jag blir mörk måste jag ju blir lite coolare också, för hur många ljusa tjejer är det egentligen som ser coola ut? Inte jag i alla fall =P
Så nu ska det söta bort från den här looken och bytas ut mot nått lite hårdare, mörkare och farligare...eller nått sånt =P

Börjar bli allt tydligare att jag inte brukar vara fullt påklädd här hemma när jag kollar igenom vilka bilder jag har på datorn. Är det kallt så kör jag på långärmad å är det varmt är byxor mer vanligt än tröja. Nu har i alla fall processen för en mörkare Cissi börjat.

Kommentarer
Postat av: Therese

håret blev ju bra på dig :)

2009-01-23 @ 10:13:37
URL: http://pixiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0