Morrn morrn

Nio var den magiska tiden men det hade inget med tiden på morgonen utan det var antalet timmar jag sover innan jag vaknar. Så idag kvicknade jag inte till försen vid tio tiden.
Igår kväll när suget på kaka blev allt för stor tog jag en skål med a-fil, egen ihop blandad müsli och hackad sharon. Sen klarade jag resten av kvällen trots att Zacke stt bredvid och smaskade. Men det ska väl bli lättare att stå emot efter ett tag då jag inte längre kommer vara sugen på sånt.

Nu ska jag köra på samma blandning till frukost för det var så himla gott och det är inte lika kul att äta pumpabröd längre. Men några planer har vi inte för dagen, men självklart kommer vi träna både lite vanligt och inför uppvisningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0