Nästan vila

Vaknade vid åtta tiden och märkte att jag var helt ihopgeggad i anslutningen näsa/hals. Attans! Så in med två Echinaforce och tillbaka till sängen för att sova bort det. Två och en halv timma senare känns det lite bättre men tyvärr inte helt ok. Så idag blir det till att dricka ännu mer vatten än mina 3liter+tträningsvatten som jag brukar dricka. Det båste bort bort bort. Ska bort till apoteket och köpa mig en arme så fort som möjligt.


Så idag kan jag nog inte träna allt för mycket om jag vill satsa på att bli ordentligt frisk igen tills uppvisningen på onsdag. Det kanske till och med får räcka med springrundan och wushu passet med klubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0