Snart slut!

Nu börjar all energi försvinna ur kroppen, dagens energi intag har nämligen bestått av en halv honungsmelon, en halv banan och två bitar chokladkaka. Men det som har hjälpt mig bäst idag var koffeintabletten jag tog till träningen på förmiddan. Då blev jag riktigt speedad! =)
Sista passet gick ganska bra och jag hoppas självklart att alla kommer fortsätta träna ordentligt nu när vi åker. Två av dom verkar ganska intresserade av att åka till Kina så vi ser fram emot att träffa dom där senare =P
Var även kul att höra att jag tydligen gör nånting rätt som tränare för nu när vi ska åka så fick jag höra att dom behöver en "Cissi ersättare" på träningen. Om den ska stå och titta arg på dom och klaga, förklara hur dom ska göra eller pusha dom till att träna bättre vet jag inte riktigt. Men förmodligen det första. =)

Nu äter jag en sharon frukt för att få upp blodsockeret lite så kanske jag inte känner mig så yr längre och kan fortsätta med röjningen. Kanske bara två körningar kvar!!

IMORGON ÅKER VI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0