Stickar

Vad har jag gett mig in på. Håller på med Zackes tröja jag ska sticka och det är väldigt segt, när jag väl slutar sticka vill man inte börja igen, är ju ett evighetsgöra det där. För han ville ju ha en med mönster och självklart i XL om inte ännu större. Vi får se om jag lyckas få alla delar i samma mönster eller om det går åt olika håll fram och bak och ärmarna upp och ner eller nått. =)

Följer ett mönster jag hitta inne på jarbo.se, eller tja försöker följa men har redan gjort fel, så nu måte jag göra fel på alla andra delar också.

Zacke har huvudvärk och är jätte seg idag så vi får se hur mycket träning det blir, i värsta fall kanske det bara blir en springrunda för min del. För nån vilodag ska det inte bli, har inte haft det på 71dagar å det ska inte bli idag heller. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0