Ut = In??

Jag och pojkvännen har visst olika syner på vad som gäller för att "komma ut lite". Han sitter vid datorn hela förmiddan, å vill inte följa med när jag ska gå ut för att skaffa fökylningsmedel till oss. Han börjar visst också bli förkyld.
Strax efter att jag kommer tillbaka säger han att han vill komma ut lite och funderar på att måla fönster hemma hos sin mamma. "Ok, ska vi gå dit eller?" Nähä inte det. Han ville komma ut lite genom att ta bilen hem till sin mamma och gå in till dom å måla. Tack, jag tror jag stannar hemma.

Ett till litet pass har krypit in på min vilodag, ska iväg och spela badminton med Zacke när han kommer tillbaka från mamsen. =P Men fram tills dess ska jag bara vila. =)

Kommentarer
Postat av: dena

sv: taack!! njaa ritar inte så jätteoftaa, men gillar det. :)

2009-01-16 @ 15:18:21
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0