Dags att visa vad ni kan!

God morgon, här ligger jag och dregglar i sängen fortfarande när Zacke kommer hem på lunch. Han jobbar nämligen lite extra nu i dagarna så jag ska försöka roa mig själv. Gick och la mig tidigt å allt bara för att vakna lite mer som folk men det var inte till någon större nytta när jag ändå inte kunde somna.

Idag är det dags för Gnesta wushu att sparka loss igen, å igår fick jag en rolig idé om att vi ska ha ett internt litet test/tävling innan vi åker. Då alla som kan en hel form ska köra medans jag å Zacke sitter och ger avdrag för alla missar så får dom veta sen vem som kom 1, 2 och 3. För att vi sen i sommar när vi kommer hem ska kunna se vad som har hänt och om dom har förbättrat sig på nånting. Så nu kommer väl alla bli jätte nervösa men det kan dom behöva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0