Vill man bli fin får man..skaffa rätt produkter

Har sån lust att ändra på saker och ting men jag vet bara inte riktigt hur.
Dels så har jag tänkt att ändra utseende på bloggen tills vi flyttar tillbaka till Kina, hur den ska se ut vet jag inte så om ni har några bra idéer så är dom väldigt välkomna. Å så vill jag ändra håret IGEN men det vet jag inte heller hur. Var ju ett tag sen jag var blond nu, men så har jag nog inte vart riktigt mörk nån gång heller. Svårt fall det här. =)
Vad gäller frisyren i övrigt så får jag införskaffa mig lite sånn där hår grejjer som många tjejer redan äger.
Hårfön och platttång kallas dom väl.



Grrr, Zacks kaka finns det fortfarande kvar av och han kommer med en bit som han sätter framför min näsa och lägger mot mina läppar å säger "mmm". Tur att jag har en massa frukt hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0