Jag är här för att visas upp!

Idag är det alltså uppvisning och ska jag vara helt ärlig så har vi inte övat nå mer på den än när vi gick igenom två gånger i söndags. =)
Appropå uppvisningar så fick jag höra av en kille att det är tråkigt att jag som tjej bara ska få vara med för att "visas upp" under tävlingar då det inte blir tillräckligt många tjejer för en riktig tävlingsgren utan det istället blir en uppvisningsgren. Kunde inte göra mer än att skratta åt hans dumhet. Det var allt för tydligt att han inte hade nån aning om vad han pratade om utan bara ville låta som om han inte gillade idealet som finns på tjejer. Pucko! Wushu är en uppvisningssport och handlar enbart om att man SKA visa upp sig. Bara så ni vet nu alla killar som ska vara med och köra uppvisning idag, ni är endast med för att det ser bra ut när ni kör wushu, känner ni er utnyttjade nu? =P

Men förhoppningsvis så kommer vi komma tillbaka i tid till wushu passet ikväll men det är inte säkert så en av eleverna fick ta nyckeln. Så om vi kommer sent så får vi se vad dom håller på med när inte vi är där. Vi får ställa oss i dörren och tjuvkika ett tag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0