Cool men trevlig

Nu har vi haft filmkväll hos snickarn, Mr Nice Guy blev det.

Var ju ett tag sen jag såg den så nu var den rolig att se igen. Inte helt fel heller att kolla fighterna på bamsebild. Låg och mös i Zakes knä med en godispåse på magen, å trots att vi var tre stycken som åt av ett halvkilo godis så lyckades vi inte äta upp det. Men nu slipper jag i alla fall problemet med godiset dagen efter, jag vill inte riktigt slänga det och jag vill inte heller äta men så blir det oftast ändå om jag har godis hemma. Skönt att kunna lämna det hos nån annan =)

Imorgon kommer vi vara uppe i Sthlm större delen av dagen då vi vid tvåtiden ska gå igenom lite till uppvisningen och så tänkte vi stanna kvar så vi kan vara med på ett träningspass senare på kvällen också.
Men nu ska jag göra ett nytt försök med att sova tidigt...eller tidigare i alla fall. Igår somnade jag nog inte försen framåt ett tiden, så jag är helt slut.

Ser ju snarare död ut men det är också en ganska bra beskrivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0