Äntligen tillbaka

Efter ungefär en vecka i mörker har vi fått tillbaka vårt internet igen =)
Det skulle självklart sluta funka samma dag som dom gick på en veckas ledighet på internetkontoret.

Å som om inte det skulle vara problem nog så vill dom inte heller släppa in oss i träningshallen utan tränare nu under lovet. Alla säger självklart olika helatiden men det senaste är att vi ska få komma in imorgon igen klockan 08:30, så då gör vi ett nytt försök. Under den senaste veckan har det mest blivit stretching, löpning och fys för min del medans Zacke låg på sängen i fyra dagar efter att ha ätit nånting dåligt. Men imorgon hoppas vi på att vara igång på riktigt igen.

Annan onödig information
Vi var iväg till wudaokou i lördags, medans vi gick längs vägen å jag som vanligt sneglade på alla cykelflak fyllda med böcker fick jag syn på den! Twilight! Sen jag såg filmen och fick veta att den var från en bok har jag ju självklart velat ha den! När jag tog upp boken för att kolla på den rev han snabbt fram de övriga tre i serien! YES, Första är tyvärr redan slut så nu har jag bara tre kvar, tre som jag dessutom inte har nån aning om vad som kommer hända i dom.


Har även slösat bort 2,5timme på skitfilmen Watchmen. Hade helt klart fel om att en film med massa superhjältar borde vara bra. Men dom pratade ju i stort sett bara! Värdelöst.

Å så gjorde jag misstaget att le när jag gick själv från löparbanan, en jag mötte vände direkt och tyckte det var en jätte bra ide att störa mig. Att lossas som om man inte kan kinesiska är inte heller till nån hjälp för att bli lämnad ifred utan man får bara höra samma mening om och om igen på så många olika sätt nån kan komma på. Tillslut bestämde jag mig för att vara trevlig om jag nu ändå skulle få sällskap hela vägen till rummet å svarade att jag var från Sverige. Han tyckte säkert att han var jätte snäll som inte lät mig gå själv när det var mörkt ute, medans jag mest irriterade mig på det faktum att jag inte fick gå själv. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0