Facebook

Stora problem här i Kina!!
Facebook blev spärrat för mig i förrigår när jag höll på för fullt där inne. Hade det vart för en vecka sen så hade jag nog inte kunnat brytt mig mindre men NU?! Dom verkar inte fatta vad dom gör mot mig. Blev ju fullkomligt beroende av den där jäkla farmen som mamma tyckte att jag skulle börja med. Å nu kan jag inte fortsätta.

Men det börjar närma sig att jag ska kunna komma tillbaka, hoppas jag i alla fall, eller så är jag inne på helt fel spår. Jag har kommit så långt som att kunna få upp förstasidan i alla fall. Men jag lyckas bara för att jag öppnar den iine på nån annan proxy-sida å idiotiskt nog kan jag inte logga in där.

Nått geni som kan ge mig ett tips? Annars känns det i alla fall som om jag har nått att göra med fritiden här borta, ta mig förbi kinas j*kla brandvägg!!

Varför skulle facebook vara så farligt för det här landet?

Kommentarer
Postat av: Naddiz

haha, de är ju inte kloka därborta! :D

2009-07-11 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0