Går neråt

Idag var det en vecka sedan jag vägde mig å låg på 60,7.
Vägde mig på morgonen igen innan jag hade ätit frukost även denna gång men nu stannar vågen på 59,1 istället.


Två av tre vägningar stannade den på samma och den sista gången blev det 59 prick.

Visst kan jag erkänna att jag fortfarande är dålig med maten, men jag äter ju inte för lite eftersom jag fortfarande orkar träna ordentligt. Å det där med att kolla hur många kalorier jag stoppar in och hur mycket som går åt känns som en omöjlighet här borta eftersom inte särskillt många saker är märkta. Fast ärligt talat, även om dom hade vart det så hade jag knappast spenderat tid med det ändå. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0