Mål & Belöningar

Ok, dags att sätta upp lite olika mål. Inte bara för att ha nått att sträva mot utan även för att kunna ge mig själv lite belöningar, det är ju alltid roligt att köpa saker som man verkligen vill ha. Men för att tagga mig själv lite så ska jag inte få köpa dom försen jag har klarat olika saker. Belöningarna kan vara skillnaden mellan om du ger det där lilla extra för att få nånting du verkligen ser fram emot eller om du tycker att du lika gärna kan sluta och försöka igen en annan gång.

Här är i alla fall lite belöningar jag ser fram emot.

En balansplatta mest för att det är bra träning.

Inlines vore ju hur kul som hellst att ha medans det är lov här på skolan då det nästan e folk tomt. Kan man passa på å lära sig och åka runt på kvällarna när det är svalt och skönt ute.

Å självklart choklad!

Målet att gå upp lite i vikt genom att lägga på sig mer muskler går åt helt fel håll. Än så länge har jag bara gått ner sen i lördags, men det kan man ju alltid hoppas att det har å göra med onödiga vätskeansamlingar. Tyvärr kan det ju ta ett tag innan jag märker nån skillnad på den här fronten.

Ett annat mål jag precis kom på blir att komma ner i spagat varje dag under en veckas tid. Å om jag ligger i ordentligt är det i sånna fall ett mål som kan vara fixat redan tills nästa vecka. Problemet är bara att om man stretchar riktigt hårt en dag så är jag så otroligt stel dagen efter. Men det är ju ett bra mål.

Nu behöver jag bara komma på minst ett till för att i alla fall kunna få dom här tre belöningarna.

Så får vi se vilken belöning jag tyckte var viktigast och ger mig själv först, kan ju nästan gissa =)

Kommentarer
Postat av: Naddiz

balansplatta vill jag åxå ha.. kanske borde skaffa mig ett mål så jag kan belöna mig med en :)

2009-07-19 @ 12:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0