Tidsfördriv

På en vilodag tycker i alla fall jag att det blir en aning segt.

Den här helgen känns inte som om den kommer gå lika snabbt och smärtfritt som förra gjorde. Jag har väl redan vant mig vid att ha träning om dagarna. Men en sak är säker, vila behövdes. Imorse vaknade jag inte försen strax efter tio å då hade jag legat och snarkat i omkring 11 timmar.

Innan Zacke vaknade nån gång mellan 11-12 hade jag hunnit lära mig första halvan av svärdformen som jag hade tänkt att tävla i om tre månader. Tyvärr är det andra halvan som är knölig, men det ska nog också gå fint.

Vid lunchtid hoppade vi in i svart taxin å åkte till wudaokou för att äta, köpa nån film och handla.
Men nu, resten av dan har blivigt väldigt seg. Zacke sitter och spelar resident evil 4 på sitt PS så han har ju att göra.



Medans jag öppnade paint för att fördriva tiden. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0