Ett steg tillbaka mot ett bra liv.

I fredags var sista dagen Zacke jobba som snickare, för den här gången, så idag är han ledig.
Därför ska vi ta och åka upp till sthlm idag.

Först ska vi kika in på ambassaden och lämna ansökan om visum. Gnesta Danne som har bestämt sig för att han också vill till kina och träna en massa ska följa med oss för att se hur det hela går till, han har uppkörning i augusti så han kommer åka själv sen efter den. Men vi får ju försöka hjälpa honom så han vet hur han ska göra innan dess.

När det är inlämnat så blir det TERMINATOR!!!
Hoppas den är bra, kritikerna säger ju att den inte är det, vilket är ganska lovande eftersom dom oftast bara gillar sånna där filmer där dom förstör krigandet med att prata en massa blaj.


Äntligen känns Kina inom räckhåll igen, jag vill ha värme! 35 grader kan kanske kännas som lite väl mycket när man tränar men men. Jag vill ha en tjock, mjuk wushu matta att träna tekniker på! Det här känns som sämsta möjliga stund att sitta i Sverige i två månader när jag har en massa saker jag vill lära mig. VA FAN GÖR JAG HÄR!!?
Snart är det i alla fall som sagt slut på skiten.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Gnesta-Danne? Vem är det? Den enda Danne jag känner till, bortsett från Zakarias bror, är killen som tränade med oss lite sporadiskt. Är det han? :E

2009-06-16 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0