En liten dos

Jahaja, här händer det ju inte mycket som ni kanske har förstått på uppdateringarna. Visst det hände inte mycket i kina heller men där kändes dagarna i alla fall meningsfulla på nått sätt. Här går man mest bara runt och väntar på att åka tillbaka till Kina. Fullt förståligt, i alla fall enligt mig.

Vi tränar ibland men enligt mig är det väldigt sällan roligt. Jag är lagom trevlig mot eleverna men ibland orkar man bara inte som igår när en av dom fick höra att han inte visste hur wushu skulle se ut trots att han tränat i drygt tre år. Bliv så j*vla trött när han kommer med sina dumma undanflykter när vi ska rätta till hans fel. Ofta säger han också att det blir fult när han ska göra på rätt sätt, vilket han sa även nu. Med det snabba svaret att det var för att han inte visste hur wushu ska se ut, sen ignorerade jag honom för en stund. Dom andra kanske tyckte att jag var elak för dom blev ganska tysta, men sen började dom glatt reta honom för att han inte visste hur det skulle se ut. Zacke hörde inte vad jag sa så han fortsatte utan att ge mig några konstiga blickar =) Jag sa i alla fall ett par snällare kommenatarer till killen med noll koll innan vi slutade så jag inte bara var elak. Men det resulterade bara i att han skulle fortsätta förklara sina fel men istället för att ställningen vart ful så gjorde den ont nu istället. *suck* det orkade jag knappt kommentera.

Annars hade jag ett par bra dagar här när det var riktigt soligt och varmt och det kändes som om det faktiskt inte bara var idiotiskt att vara i sverige. Kändes lite som sommarlov på nått sätt, ligga ute i solen och läsa exakt heladagen tills man vart tvingad att äta nått på kvällen och gjorde en pasta sallad. Hade det vart så varjedag så skulle jag nog vara ganska nöjd. Men nu är det inte många veckor kvar, efter midsommar hade vi ju tänkt att dra oss tillbaka. Då vi förmodligen kommer tycka det blir jobbigt varmt istället för att sitta och frysa häcken av sig.

Nähä, kanske uppdatera lite oftare igen så jag inte känner att jag måste skriva av mig en massa varje gång. Bättre om ilskan kommer i små portioner =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0