YES!!

Lyckan var stor igår när Zacke sa att vi inte behövde åka iväg och köpa pizza, han tyckte faktiskt att det var väldigt onyttigt! Att jag låg i sängen och klagade över att jag var trött kan ha haft en väldigt stor inverkan men han sa till och med att han inte ens ville ha det idag istället! Nu ska jag bara försöka trycka i honom en massa nyttig mat istället och hoppas att han blir piggare av det så kanske vi aldrig mer behöver åka och köpa pizza här i kina. OK det tar väl max 20-30min men jag gillar det ändå inte.

Idag är det söndag och jag har sovit typ 11timmar =) vaknade först efter 9 men bestämde mig för att ligga kvar en stund, blir ju så lätt att man somnar då. Men vad gör det, jag har ändå inga direkta planer för dagen. Ska bort till löparbanan och springa några varv, mina ben känns nämligen som blyklumpar här mot stolsdynan. Dom behöver få lite ordentlig blodgenomströmning.

Först måste jag iväg och köpa lite frukost, vaknade nämligen och var jätte hungrig. Men lite frukt, nötter och yoghurt ska nog kunna råda bot på det!

Kommentarer
Postat av: Andrej

Hej! Jag har glömt att skriva det - men jäkla snygg uppdatering av bloggen hördu. Verkligen snygg!

Bra att du fått ordning på Zacke också. Jag skulle tippa på att en pizza dagen innan träning sänker prestationsförmågan en sådär 20% dagen efter. I runda slängar. Tänk att ni tjejer alltid skall ha en sån förmåga att få killar att göra precis som ni vill! Utan att vi fattar det själva :-))

2009-03-01 @ 10:45:56
URL: http://www,rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0