Kyla

Jag tror att jag börjar vänja mig lite med det svenska klimatet igen. Men visst tittar folk en extra gång när jag går runt med mössa och tjockjacka. Men jag kollar ju å andra sidan på de galningar som har på sig short och t-shirt när dom är ute och powerwalkar.


I övrigt så har jag väl insett att det inte längre finns nånting här i sverige som gör att jag vill stanna. Det mesta känns mer som anledningar till att jag vill åka igen. Men eftersom det under juli månad kommer vara en stor tävling i Hong Kong som dom vill att vi ska vara med på och sen även nån på taiwan, tror jag det var, veckan efter så är det väl inte allt för lång tid kvar. Blir det bara lite varmare om dagarna så kanske jag kan härda ut.

Kommentarer
Postat av: Naddiz

vilken fin bild!

2009-05-13 @ 21:03:40
Postat av: I Love Travel

Så hemskt när man kommer hem och fryser röven av sig! Fyfan ;/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0