När man inte tränar

Idag har jag haft fullt upp. 


Efter träningen imorse gick vi först ut och åt lunch på en av resturangerna här utanför skolan för min del blev det kyckling med chili stekta bönor och lite ris. Mätta och nöjda gick vi ut och stoppade en taxi å åkte bort till polisstationen där vi hämtade ut våra pass med dom nya visumen i, så nu får vi vara kvar här tills den 20 mars 2010 innan visumet måste bytas på nytt.

Sen var det dags att beställa nya träningsskor, jag vet inte riktigt vad jag och Zacke gör på träningarna men våra skor går åt mer än dubbelt så snabbt som dom andras. Vi köpte ju nya inför VM så vi har inte ens använt dom i två månader än och sulan är så gott som borta. andra på träningen har haft sina skor i minst ett halvår, och ändå använder vi samma sort. Aningen tränar vi väldigt mycket mer än dom eller använder en annan teknik som nöter mer på skorna, förmodligen en kombination av de båda.


Efter att vi kom tillbaka har jag ägnat tiden åt att plugga kinesiska och stickat på en tröja. Lite otippat kanske men är man sjuk måste man ju hitta på andra saker att roa sig med förutom träning, å när det ändå är kallt ute kunde jag ju fortsätta med förra vinterns hobby. Å även om jag har blivit frisk nu så måste jag göra klart tröjan som jag nu fick för mig att börja med.

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Tack så mycket :) Jag har faktiskt gått ner lite lite och känner mig piggare :)

2009-11-30 @ 10:36:43
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0