Inte riktigt hela vägen

Den här dagen vart inte heller riktigt som planerat men det höll i alla fall betydligt längre än igår då jag somnade vid halv två på dan. Nu håller jag mig fortfarande vaken men något kvälls pass blir det inte, är nu hur trött som helst och jag får nöja mig med två tränings tillfällen idag. Det är ju ändå ett mer än igår, och imorgon kanske jag lyckas hela vägen mot målet.

Ska försöka vara vaken en timme till innan jag gör mig redo att sova. Kanske ska sätta igång en film, för även om många har som favorit att somna i soffan framför en bra film så kan jag tyvärr inte ens somna om filmen är dålig, går bara inte att stänga ögonen jag måste se klart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0