Stretchingsunderlag

Igår hade jag tänkt mig att köpa en yoga matta för att stretcha på, så jag sitter lite mjukare här på golvet. Försöker man göra processen så bekväm det nu går så kanske jag känner för att sitta i någon minut extra. Men när jag insåg att alla sånna mattor som finns i sportbutikerna här omkring har detta gummi på båda sidorna fick det vara. Det är tillräckligt svårt att lyckas komma ut i ytterläget som det är utan att behöva kämpa emot underlaget också.


Skulle vara bättre med några småmattor som glider bra så man kan ha en under varje fot, och när musklen släpper efter så glider man automatiskt ut i nästa läge, eller i alla fall bara med en liten knuff från armarna. Har testat att stretcha på en såndär yoga matta tidigare men varje gång jag behövde komma ut i ett nytt läga var jag ju tvungen att lyfta upp hela benet och flytta ut.

Ett annat alternativ är ju att ha två par byxor på sig så ditter bara ena paret fast i underlaget å sen kan man glida ut innuti dom. Kanske får bli den lösningen om jag inte hittar något bättre alternativ.


Nu blir det till att gå iväg till träningen själv igen för Z. har inte lyckats blivit frisk än, han säger att han ska vara det tills imorgon så vi kan köra fredagsfys tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag behöver komma i kontakt med din pappa. Vi gick 200 QRZN tillsammans. Tacksam om du ber honom kontakta mig på den e-postadress jag knappade in. Tack på förhand! Hälsn //A

2009-11-12 @ 03:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0