Min första VM form

Nu har jag kört min första form på mitt första VM och jag var inte alls så nervös som jag trodde att jag skulle vara. Var faktiskt mer nervös för nån vecka sen när man tänkte på tävlingen, förmodligen var jag väl för trött för att fatta att jag borde vara nervös. Största motivationen man hade till att köra var att direkt efter att jag hade gjort min form så kunde jag få åka tillbaka till hotellet och sova.

Jag är nöjd, eller ganska nöjd - har inte riktigt bestämt mig än - med hur det gick. Jag klarade allting i formen även om balanssinnet inte var det bästa. Men när jag var så gott som klar med min form insåg jag att jag inte ens var hälften så trött som jag brukar bli under träningspassen. Å man blir en aning trött på sig själv när man inser i slutet att man borde och kunde ha kört snabbare.

Jag har ingen aning om vilken plats jag kom på eftersom vi lämnade arenan när jag var klar och då hade bara hälften av alla deltagare kört. Vi var 46 st i min gren och jag hade ingen större lust att hålla mig vaken i en timme till bara för att veta vilken plats jag kom på. Vi får se om jag hittar någon lista senare men för min del känns det faktiskt inte så jätte viktigt ändå.

Mitt mål var att klara min form och känna mig nöjd med den vilket jag gjorde, tror jag. Jag vet också att jag fick över 8 i poäng vilket var kravet jag hade.

Kommentarer
Postat av: Hieronymus

Imponerande! Aldrig riktigt sett wushu förut, och man kan väl säga att det inte passar en person med min smidighetsnivå... men kul att se! Och som sagt, jag är imponerad!

2009-10-26 @ 08:37:34
URL: http://karatebloggen.blogspot.com
Postat av: Andrej

Fy fan vad snyggt. Fick rysningar när jag såg tavlan med "Cecilia Moberg SWE".

STORT!!

2009-10-27 @ 08:57:22
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0