Söndagsfilmen

Efter middagen köpte vi med oss lite gott från affären för att ha ännu en mysig filmkväll. Kakor, nötter, godis och juice, sen var det bara att släcka lampan och krypa upp i sängen till en romantisk komedi. Idag var det jag som valde film.

Ett till väldigt bra filmval, dessutom fick vi båda stor lust att flytta till Alaska. Dom hade med väldigt många fina scener därifrån. Eller vad vet jag, filmer spelas ju inte alltid in där dom påstår att dom filmas. Fint var det i alla fall.

Ganska säker på att godiset jag köpte snart kommer vara slut i affären här på skolan för oj vad gott det var. Påminde väldigt mycket om daim-kulor bara lite större. Så dom kommer gå åt snabbt nu när jag har hittat dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0