Tävlings dag 2, tjejer raksvärd

Tyvärr hann jag inte uppdatera igår efter min tävling då inloggningen här på blogg.se var stängt.

Igår körde jag min andra gren vilket var raksvärd och det kändes relativt bra medans jag var uppe och gjorde min form. Det kändes inte lika bra efter att ha tittat på poängen och filmen.

För trots att jag landade stadigt efter mina hopp och det kändes som om jag stod kvar ett bra tag så var jag visst bara ner och vände. Något jag blev ganska arg på mig själv över. Jag fick nämligen inte poäng för någon utan mina landningar på grund av det. SKIT SKIT SKIT!

Jag måste börja räkna i mina landningar också. Något jag gör mest helatiden i formen om jag vill stå stilla ett tag. "Vänd dig om, visa nummerskylten, 1-2-3, hälsa, upp på mattan, stå still ett tag, 1-2-3-4, kör, balans, 1-2-3, stå kvar lite extra för säkerhetsskull, xubu, 1-2-3"  Men men, då vet jag det i alla fall, dags att lägga in räkningspausar i landningarna.


Kommentarer
Postat av: Naddiz

Tycker du är grym!! :) hur bra som helst, fattar inte varför du måste stå så himla mycke längre efter landningarna bar, huvudsaken är väl att det synd att du landar stabilt och har balansen? Grymt kul att se videorna iaf! och kul att du skriver om de andra svenskarna också!

2009-10-27 @ 13:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0