Tävlingsdag 4, Bredsvärd

Eftersom jag inte riktigt sover den tid det är tänkt att man ska sova här borta missade jag vår 60kg fight som Nisse hade gått vidare på. Men jag fick ändå veta att han åkte på stryk så det hade väl inte vart allt för kul att titta på. Håller man inte själv på med fighting är det ju inte särskillt kul, jag bryr mig väl mest bara om vem som vinner, är det final kan jag kanske lägga lite mer energi på att bli glad över varje slag svensken slår.

Så idag var det Beisha som stod framför domarna igen, den här gången med ett bredsvärd i handen. Å efter att han var klar var han galet stolt över sig själv och skit nöjd. Jag och Zacke lämnade arenan innan alla andra i hans gren var klara så än så länge vet jag ingen placering men helt ärligt så tvivlar jag på om han hamnade på den övre halvan.

Han hade i alla fall tur
med domarna som missade att han satte i handen och inte heller såg att han inte klarade ett av sina hopp, självklart blir jag lite avundsjuk och önskar att jag hade haft samma domare. =)

Kommentarer
Postat av: qq

Ser ju riktigt trevligt ut det här. ;-)



Får man fråga när du började träna Wushu?

2009-10-29 @ 10:10:06
Postat av: Therese

Tävlar Beisha för sverige? Da far man ju nästan skämmas! De är när man ser andra tävlande som man ser hur bra du och Zacke är. Nu är tävlingarna för er del klar sa vitt jag vet? Vet ni vilka plaseringar ni fatt eller vart man kan läsa om plaseringarna? Manga kramar systeryster

2009-10-29 @ 14:01:44
URL: http://dagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0