Uttråkad av mina egna regler

Så var det ännu en vilodag.


Hur kommer det sig
att två dagar kan ta så lång tid. Jag vill ju bara kunna träna igen. Nu sitter jag här och tänker på saker jag faktiskt skulle kunna köra även om jag inte kan komma in i träningshallen - intervallträning, spänstträning, uthållinghetslöpning, olika styrkeövningar - och jag är riktigt sugen på att göra något av det.

Samtidigt som jag inte vågar ge mig på ett riktigt hårt pass, ser inte fram emot att ha träningsvärk hela sista veckan innan tävlingen. Nu gäller det ju att känna sig redo rent psykiskt, även om jag redan nu vet att jag kan alla mina saker i formen så skulle den känslan lätt kunna förstöras om jag är helt slut dom kommande passen och inte skulle orka köra mina former ordentligt.


Så istället för att gå ut och ha roligt med olika övningar så är jag min egen fånge just nu och blir tvingad till att vila för att inte behöva oroa mig en massa i onödan den kommande veckan.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Bit ihop. Det kommer löna sig.

2009-10-18 @ 21:28:43
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0