Cookies

Fredags kväll är inte helt fel.

Medans många av dom andra
vi känner här på skolan åker iväg till wudaokou för att dricka öl i en rökig bar fixar jag och Zacke mat på rummet, kollar en film och äter snask. Säkert helt fel val av oss enligt många andra och visst tänkte jag tanken på att sätta på mig nått snyggt och följa med. Men eftersom jag tillhör dom som föredrar att stå på dansgolvet hela kvällen när jag är ute istället för att sitta vid ett bord och prata så var ändå valet att stanna kvar ganska enkelt då mina ben skakar då och då av trötthet även när jag ligger helt still på sängen.


Så det blev ett inköp av dom nya kakorna med choklad och russin i som har kommit ut här och en påse sura skittles. Sen poppade vi in G.I. Jane i dvdn och spenderade två timmar i sängen framför tvn. Inte helt fel kan jag ju säga! Ser faktiskt även fram emot att spendera större delen av morgondagen i en väldigt slapp position då det behövs en vilodag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0