Fantastisk uppladdning

Med en halvtimme kvar till träning har morgonens frukost bestått av enbart en banan vilket inte känns som allt för mycket energi för ett 2,5 timmes pass. Det är svårt när man inte alls är sugen, men man verkar inte behöva fullt så mycket energi som vissa fått för sig som tryckern in mängder och åter mängder med mat heladagarna.


Själv litar jag på att min kropp ska säga till när det är dags att fylla på med mat, gick ju inge vidare med mitt försök att äta för fullt för att gå upp lite i vikt. Men igår kväll när jag ställde mig på vågen så kom jag precis upp till 60.0 igen, vilket var ett tag sen.

Men eftersom jag inte riktigt vill bryta på en vana som fungerar så är det väl bäst att jag tar lite mjölk med proteinpulver också, fast eftersom jag redan käkat bananen på sidan om så blir det ingen frukt shaker av det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0