Gårdagskvällen

Glömde berätta om vår myskväll vi hade igår med Fredde.

Jag hade bestämt att jag skulle äta färdiggrillad kyckling sen ett bra tag tillbaka efter att ha gått förbi grillen i stort sett varje kväll och vart sugen på det nästan ända sen vi kom hit. Så igår blev det äntligen som jag ville.

Kyckling och film var bestämt och vi frågade Fredde om han ville va med. Eller, nja vi frågade väl aldrig utan sa bara vad vi skulle göra eftersom vi visste att det var samma sak, då han skulle bjuda in sig själv såfort han fick veta. Men eftersom alla inte är riktigt lika galna i kyckling som mig så ville dom gärna ha nånting mer till. "Ska vi värma på lite grönsaker i stekpannan då?" Något jag inte heller tycker är helt fel, och ännu bättre blev det då Fredde påminde oss om att han är utbildad kock. "Yes! Du fixar maten." Å satan vad gott det blev!



Honom bjuder vi över fler gånger till att vara kock åt oss! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0