Går knappt att göra nått

Håller på att bli fullkomligt galen!!



Har hickat i stort sett hela dagen. Som tur är har vi lingonsylt hemma så jag får i alla fall små pauser men det kommer ganska snabbt igång igen. Höll på under helatiden jag var vid löparbanan å tillslut kände jag nästan för att dränka mig.

Just nu är det i alla fall en liten vila och jag kan tänka på annat. Då kan jag till och med lägga märke till alla fyverkerier som håller på över hela stan, jäklar vad det smäller! Det kinesiska nyåret är ju i full gång och det är fyverkerier hela veckan lång, eller dom smäller väl i lite mer än två veckor så det kommer bli ganska skönt sen när dom slutar.


Kommentarer
Postat av: Andrej

Hicka? Spöket Labans mamma fick stå på huvudet och äta smörgåsar med prickigkorv. Fast det hjälpte ju inte det heller. Men det är nog roligt...

2010-02-13 @ 14:53:45
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0