Nu kommer jag få lår som en röd tjur

Idag tog jag mig en ordentlig lunch på tonfisk, massa hackade grönsaker, 3 ägg och pasta ihopblandat till e gegga. Det är faktiskt riktigt gott när man inte har ätit det på ett tag. Dessutom har det massvis med proteiner och både snabba och långsamma kolhydrater.

Sen satt jag och hade slapptid ett tag men sånt får det vara slut på nu. Har jag börjat klunka redbull och ska ge mig på styrketräningen. Känner mig faktiskt inte så jätte peppad att köra, och det skulle vara bra mycket roligare om det var wushu plnerat istället för fys. Men wushun får vänta tills imorgon och istället hoppas jag på att lite musik sätter igång mig. För när man väl kommer igång blir det så mycket roligare!


Dags att gå ner till mini gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0