Rykten inom landslaget

Det går rykten om att landslaget har fått en ny coach. Jag är ungefär 100% säker på att dom är sanna eftersom det var den förra coachen som sa det när vi pratade med honom. Däremot har vi inte hört nått från den nya.

Eftersom bytet blev väldigt nära ihop med EM å verkar det vara en aning kaos och strul. Som tur e så vet vi ändå att vi måste göra läkarundersökningar och vad som ska stå med på papperna. Anmälningarna fixade den förra coachen (antar jag, vi skickade i alla fall våra saker till honom) men sen vet vi faktiskt inte så mycket mer.

Tror faktiskt inte att vi har några biljetter bokade än så länge, men säker kan jag ju inte vara. Det är även möjligt att allt är fixat och klart bara att vi inte vet ett dugg. Tur att jag vet vad jag ska göra i alla fall, å det är ju fortfarande två veckor tills tävlingen börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0