The hard side of life

Idag har jag det inte lätt, vaknade och tyckte det var jätte varmt och var dessutom tvungen att gå ut för att köpa frukost då jag insåg att brödet var slut. Men problemen var ändå inte slut, fruktsåndet var utan säljare så inte kunde jag köpa några jordgubbar. Dessutom var det nått riktigt rötägg som hade ställt in min philadelphia i frysen igår istället för kylen. (Ok så vissa problem kanske var självförvållade)


Det måste vara såhär griniga gamla gubbar har det helatiden, varför skulle dom annars vara så jobbiga? Men jag ska snart ändra på dagen till det bättre genom att bli hög på endorfiner, jupp snart är det träningsdags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0