Me as a Movie Star

Sista dagen på veckan och jag måste ta och gå ut för att spela in lite film, mer exakt två filmer. En där jag går runt och hugger med svärdet och en som jag sloss utan vapen. dags att anmäla sig timm EM och då behöver den svenska coachen se vad vi ska göra för rörelser.


Dom har tydligen tagit bort alla traditionella stilar nu på EM så nu kommer det inte bli nå mer tongbei träning för min del på ett tag. Men för säkerhets skull ska jag nog även ta och filma den formen för att ha tills senare. Är ju fortfarande fullt möjligt att jag måste ha den till någon tävling i Sverige. om det inte är några tjejer som vågar ställa upp i mina vanliga grenar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0