Ny träningsoutfit

Vid lunchdags blev det en tripp till wudaokou och den japanska resturangen Isshin för att äta ett gäng sushi rullar. Det var självklart jätte gott men tyvärr var jag inte riktigt sugen på sushi så det hade kunnat vart ännu godare om jag verkligen hade velat äta det.

Anledningen till att jag verkligen åkte bort dit var väl för att jag ville hitta någon tunn svart långärmad att träna i. Å det första jag hittade var en väska, inte riktigt vad jag hade planerat att köpa men snygg var den. Sen hittade jag ett par byxor å det var ju lite närmre det tänkta målet, dom var ju svarta i alla fall. Tillslut blev det även en tröja, tyvärr hade den luva så det blir inte allt för bra att träna i men det blir säkert bra.


Nu är det en yoghurt/banan shaker med lite extra kolhydrater sen ska jag iväg för att testa hur pass bra kläderna är till träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0