Uppdatering

Var ju galet länge sen jag tog mig tid att uppdatera lite om vad som händer. Ska försöka ge mer tid till det, men det är svårt att trycka in i schemat. Men en snabb uppdatering om vad som hänt.

 
Vi har fått lägenhet och skaffat två små katter - Xena och Luci.


Midsommar firades med kubbspel i ett soligt Gnesta.

 
Å självklart har jag tränat. =P Det är både gym, löpning och wushu som gäller i veckorna. Dessutom har benet blivit mycket bättre och jag har kunnat börja träna på riktigt allt mer. så nu inkluderas hoppträning och allt mer sparkar under wushu passen.



 


Kommentarer
Postat av: Andrej

Oj, ett tag såg det ut som ni blivit ena riktiga "svenssons" - men sedan kom backträningen. NU börjar det likna nåt!

2010-07-27 @ 05:27:54
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Alexis

Den där backen glömmer jag aldrig! (: Det är kul att se att ni fortfarande kämpar på!



Hojta till om ni vill att jag kommer ut och plåtar lite bilder till hemsidan någon dag! :)

2010-07-27 @ 23:18:45
URL: http://blog.cyberdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0