Inga kommentarer

Jag kan verkligen inte fatta hur domarna här i väst tycker att wushu ska se ut. För även om det är RIKTIGT stor klassskillnad på vissa så kan dom ändå få ganska lika i poäng. Förmodligen har wushun inte kommit tillräckligt långt här för att dommarna ska bry sig om hur korrekta rörelserna är.

Jag har försökt fått reda på vad coachen tyckte men där kunde man inte få nått ordentligt svar, antingen ville han inte vara ärlig eller så hade han ingen åsikt. Svårt att veta när det är en ny kille om han bara är tyst för att försöka vara snäll eller hur det är. Så istället ska jag försöka mig på att få tag på en dommare för att få veta vad som är fel med min stil. För nu har ju ändå Sverige hela två internationella dommare. =P

Men såhär såg det ut för mig i alla fall



Raksvärd


Kommentarer
Postat av: Andrej

Riktigt usel tränare om han inte kan lämna feedback. Hur skall man då bli bättre?

2010-03-13 @ 15:59:38
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0