Så tror jag framtiden är

Jäklarns vad snabbt den här veckan har gått då.
Imorgon är det visst dags igen för att åka till flygplatsen och ta sig tillbaka till Peking. Får se hur mycket tid det kommer bli över för att sitta vid en dator, jag kommer nämligen inte att ta med mig min egen men nån gång kanske man kommer ta sig till ett internet cafe för att meddela omvärlden om hur vi har det.

Men jag vet väl inte om changsen för det är allt för stor sen när vi har kommit viader till Hainan. Tror nog att stranden kommer vara lite mer lockande, å jag har ingen koll på om det finns internet där vi ska bo. Så om jag inte kommer online igen på ett tag så ha det bra!

Den 8.e april kommer jag tillbaka till Sverige igen, så om inte annat så skriver jag väl då om hur det har vart. Toppen, skitbra och underbart gissar jag väl på att det kommer vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0