Det mesta går att dölja om man vill

Idag har det åskat och regnat så hela husvagnen skakade och datorn startades om. Kanske inte så bra för datorn antar jag men den är ju redan lite knäpp så det blev nog ingen större skillnad.

Det har i alla fall börjat avta och nu sitter jag å väntar på att solen ska titta fram till kvällen så man kan ut och cykla lite. I övrigt har jag nämligen vilodag idag och hade bara tänkt att gå och cykla runt lite.




Håret är färgat men även om färgen blev bra i sig (eftersom det är den vanliga) så lyckas jag inte få till nån frisyr som blir godkänd. Mest för att jag inte kan ha den vanliga träningstoffsen eftersom jag lyckades färga utanför hårlinjen. Så nu är det keps som gäller tills färgen på huden har försvunnit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0