En liten stund till att sitta

Hallå igen!


Har inte haft någon tid till att sitta vid datorn dom senaste dagarna. Utan det har vart fullt upp med jobb från morgon till kväll. Ända fram tills nu då jag precis har kommit hem från mitt nya jobb. Fick lära mig en helt ny maskin som jag aldrig har kört med förut, å så är papperna påskrivna, fingret scannat å semesterschemat kikat på, så nu är jag fast där. =P

En till sak som är toppen med jobbet är att jag får årskort på gymet OCH att vi tränar tillsammans på tisdagar och torsdagar. Eller ok, jag ska inte säga att det är så jäkla bra att vi tränar ihop försen jag har sett hur dom tränar. Men jag tror i alla fall att det kan bli bra, eftersom chefen är en riktig gymare sedan länge.


Nu ska jag rota runt i flyttlådorna efter mitt gummiband så jag kan träna baksidan för idag drar jag igång med ett träningsschema och på det står det rehabträning i 2,5 vecka för baksidan. + självklart en massa annat skoj, ska bli så skönt att köra hårt igen. Jag hade tänkt att börja springa varje dag men det får väl faktiskt vänta tills rehaben är klart, för sånt fick man tydligen inte alls köra samtidigt.

Kommentarer
Postat av: naddiz

har en läskig känsla av att 2.5 veckor inte kommer räcka, men det märker du! :D

2010-05-17 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0