Ett nödvändigt inköp

Halloj!



Idag vaknade jag ganska sent så det fick bli en brunch när jag väl tog mig in i stugan. Äggröra och sallad bredvid vedspisen var inte helt fel på förmiddan när jag fortfarande var lite frusen.

Efter det stack jag och Zacke ut på en promenad bort till Gnesta där fästmannen köpte sig ett par nya skor. Behövdes verkligen eftersom nästan hela foten var framme i olika stora hål. Det var lite sådär lagom snyggt...

Nu ska jag bara dricka upp min Powerking å sen sätta igång med färgning av håret, dags att bli lite mörkare igen! Får se om jag får för mig att man ska ta tag lite i saxen också.


Mmm Powerking, gott gott gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0