Hepp, så fick man en fast anställning

Det var ett väldigt givande möte för min del. Jag kommer nämligen tillbaka med en fast anställning som startar på måndag. Så jäkla skoj! Nu blir jag metallarbetare igen och kommer sitta och slipa knivar om dagarna för att på kvällarna stå och vifta runt med ett svärd. =P


Working girl

Den här gången är det dessutom fler tjejer som jobbar på golvet, sist jag jobbade där var dom andra bara uppe på kontoret. Så jag tror och hoppas självklart på att det kommer bli toppen.

Nu har jag en LÅNG "arbetsvecka" framför mig som börjar på fredag och inte slutar försen 15 dagar senare. Så kan det gå när man ska jobba på tre olika ställen samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0