In i värmen för frukost

Go morron!



Inge solsken idag inte, men vi har i alla fall 8-9 grader inne i husvagnen. =)

Har vart in en sväng i huset och fixat frukost - 2 mackor med keso och kalkon, äggröra på 3 ägg och strimlad skinka å så fick jag överta Zacke varma choklad som inte hann svalna innan han skulle åka till jobbet. Får se hur länge mättnadskänslan sitter i sig. Äter man såhär tidigt på morgonen så blir jag oftast vrålhungrig igen efter två timmar.



Så nu sitter jag här ute under ett täcke och väntar på att svägerskan ska komma förbi så blir det en morgonpromenad. Får bli med packning idag eftersom jag tänkte avsluta promenaden borta i simhallen. Men sen är det mycket möjligt att det inte blir nå mer träning för min del idag eftersom jag jobbar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0