Bor i en husvagn

Det är svårt det här med att komma tillbaka i vanorna. Så brukar det vara med allting för mig, om jag inte gör nånting på ett tag så känner jag inte längre behovet av att fortsätta. Det är inte bara bloggen som har blivit utsatt för det här just nu utan även träningen.

Ok visst tränar jag fortfarande, igår var det wushu så att träningsvärken inte bara kom smygandes utan flög på mig nu under morgonen. Mina lår värker ordentligt nu men det känns ju alltid lika härligt!! Så idag har jag spenderat förmiddagen i badhuset där jag har simmat och suttit i bastun om vartannat. SUPER härligt, även om det inte är så skoj att simma så körde jag bara korta rundor i vattnet innan jag gick tillbaka till bastun en sväng. Tillslut hade jag i alla fall kommit 1000m så då satte jag mig i bastun igen och stretchade innan jag väldigt seg promenerade tillbaka till husvagnen.

 



Här inne har vi som ni ser allting man kan tänka sig behöva =)

Sen har man ju ställt sig i bostadskö
så får vi se vart man flyttar in nästa gång. Vi känner en kille som tänkte ta och säga upp sin lägenhet ganska snart nu så förhoppningsvis kan vi flytta in där om det inte är tänkt att någon annan ska ha den. För även om jag trivs ganska bra inne i den här mysiga vagnen så kan jag tänka mig att det inte är någon höjdare för Zackes mamma och hennes man eftersom den står på deras tomt. Det kan ju vara skönt för dom att ha ett liv själva med deras lilla familj.

Sen har man även det där lilla problemet med jobb. Just nu går jag som timvikarie i Gnesta kommun, men en fast anställning är ju det jag helst skulle vilja ha. Eller i alla fall att jobba 100% vilket jag bara kommer göra i juli så som mitt schema ser ut nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0