Vart tar nästa flytt mig nånstans?

Här var det tomt inne i stugan så efter att jag värmt på lite paj i ugnen så la jag mig på golvet framför tvn och körde mina övningar där istället för att gå bort till magasinet i värsta blåsten.

Fick ett riktigt glädjande samtal av Zacke också. Gnesta hem hade hört av sig om en lägenhet, Yeay! Dom hade fått in en uppsägning som tyvärr inte gäller försen från 1 juli tror jag det var han sa. Men har vi tur så kanske tjejen som bor där vill flytta ut tidigare å då behöver vi inte vänta ända tills hennes uppsägningstid gått ut.

Jag hade även skaffat mig lite andra planer men om vi nu ändå får en lägenhet här i Gnesta så kan jag nog tänka mig att stanna kvar här. För ett tag sen så kunde jag inte vilja bort härifrån mer än jag gjorde. Jag ställde mig i bostadskö och sökte jobb på annan ort. Men jag har väl börjat vänja mig lite mer med Gnesta nu igen och tanken på att bli kvar här är inte lika jobbig. Fast jag kan ju inte säga att nånting är helt bestämt försen jag får veta om jag får det andra jobbet eller inte.

 VS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0