Visst e väl livet bra skönt!

Tillbaka från en 1,5-2 mils cykelrunda.

Zacke åkte bort med sin pappa för att röja och jobba lite på en åker/hage och göra iordning för att hästarna ska kunna gå där i sommar. Så jag hoppade på cykeln och stack bort till dom. Toppen bra idé!! (tack för den svärmor)

Jag blir sådär barnsligt lycklig när det är fint väder och jag tycker att nånting är mysigt. Mot slutet bara blundade jag och cyklade med armarna utsträckta, skrattade och sjöng för mig själv. Jag blir nog lite smått hög av att röra på mig i solsken. Dessutom tävlade jag ju mot en gubbe på en väldigt seg moppe som jag bestämde att jag inte fick tappa ur siktet på vägen tillbaka.



Framme på åkern med perfekt timeing då det var fika paus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0