Dags för nästa uppdrag

Nu har jag skaffat mer garn, så nu kan jag börja med nästa projekt som jag tror blir ett pannband. Bra att ha när jag är ute och springer då det inte är så jätte kallt ute men kallt nog för att få ont i öronen. Måste köpa mindre stickor innan jag kan göra benvärmarna för dom får inte ha så stora hål i sig. =)

Nu har jag precis stoppat i mig ett pitabröd med keso och grönsaksfyllning, så nu är det badminton en stund innan jag börjar jobba vid tre. Blev lite tight med tid nu på slutet så jag får ta med mig ombyte till hallen så ja kan åka direkt till jobbet.

Skaffat lite nya kategorier så det kanske kommer bli lättare at hitta just de inlägg som du är intresserad av.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Cissi!

Jätte bra att du stickar,fortsätt med det.

När du kommer hem från Kina har du en hel

garderob med stickade plagg.



Kram Helen

2008-12-16 @ 20:07:44
Postat av: obesegrad

sv: haha :) okej då.. nästa bild jag laddar upp ska iaf visa lite bättre.. :)



Cool kille som tränar wushu, sj har jag tränat mycket kampsporter förr, tränar lite nu också men inte så värst super mkt.

'



Bra ide med kategorier..



ska också skaffa det.. senare ikv!

2008-12-16 @ 20:27:48
URL: http://obesegrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0