Enbart Tränare

Idag var jag tränare rakt igenom på passet, körde inget själv stretchade bara lite i början och försökte sparka lite smått men det var ingen idé. Så jag satte mig på bänken och sa vad dom skulle göra istället. Kom på en del i en form vilket gick ganska bra. C visade potensial idag, han lyckades bra med hoppen och körde formen betydligt bättre än vanligt vilket var väldigt roligt att se, det märks att han tränar en del på sin fritid för han gör större framsteg än de som latar sig eller håller på med annat på den lediga tiden.

Nu är det bara tre pass kvar på terminen ett imorgon och två på söndag men jag jobbar ju hela helgen så det här var det sista för mig. Självklart kommer vi träna även under jul och nyår så vi hör av oss till tävlingsgruppen och ser om även dom vill komma och träna lite då och då.

Vi som var med på passet igår har alla träningsvärk och idag blev det mycket mage så då kanske den oxå är lite öm imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0